piątek, 18 sierpnia 2017

#3 Peter Prevc

Siemano!!
Dzisiejsza notka będzie o najstarszym z braci PrevcPeter Prevc ma 24 lata i jest bardzo utalentowanym skoczkiem narciarskim. Ma on na swoim koncie bardzo dużo osiągnięć. Między innymi w Soczi 2014 na Igrzyskach Olimpijskich zdobył brązowy i srebrny medal, na MŚ w Val di Fiemme 2013 także zdobył brązowy i srebrny medal. W sezonie 2015/2016 zdobył Kryształową Kulę. Odniósł jeszcze bardzo wiele zwycięstw. Jego rekord życiowy wynosi 250 metrów i ustanowił go  na skoczni na Vikersundbakken w Vikersund 14 lutego 2015 roku. Urodził się w Kranju 20 września. Ma 2 braci Domena i Cene (o czym na pewno wiecie) i 2 siostry Emę i Nikę które także skaczą na nartach. Ja osobiście bardzo lubię Petera ale nie jest on moim ulubionym skoczkiem. Mam jego autograf zebrany osobiście (zdj.1) i dwa autografy zdobyte przez e-maila (zdj.2 i 3). Jedna z kart, które dostałam jest z nadrukiem (zdj.2). Bardzo się cieszę z tego autografu i jest on dla mnie naprawdę cenny.
Dziękuję wszystkim za uwagę i życzę wypchanych skrzynek <3
Ania 

Peter Prevc (osobiście)
Peter Prevc (nadruk)

9 komentarzy:

  1. Peter podpisał mi takie samo zdjęcie w Wiśle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) Serdecznie witam nowego blogera, twój blog wydaję się bardzo interesujący:) Będę tu często wpadać;)
    Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.com/2017/08/15-kamil-stoch-2-podziekowania.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mogłabyś podać mi swoją pocztę? Bo chciałabym zadać parę pytań :)

      Usuń
    2. Jasne, w sprawie wszelkich pytań pisz na mój adres e-mail:
      simona.sokolowska2003@gmail.com
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Super gratuluje odwiedziłam twojego bloga po raz pierwszy i zapowiada się świetnie , czekam na nowe posty bo z chęcią tu zajrzę
    Pozdrawiam serdecznie
    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń