sobota, 30 września 2017

#7 Neymar

Heejka!!
Dziś przychodzę do was z nową notką! Będzie ona o piłkarzu, którego na pewno znacie, a chodzi oczywiście o Neymar'a. Pochodzi on z Brazylii z miasta Mogi das Cruzes, Sao Paula (trochę długa nazwa xdd). Urodził się 5 lutego 1992 roku. Waży 68 kg i ma 1,75 metrów. Obecnie gra na pozycji napastnika w klubie PSG czyli Paris Saint Germain. Jego poprzednim klubem była FC Barcelona. W pełni to Neymar da Silva Santos Junior. Zarabia około 9,18 miliona euro. Jest najdroższym piłkarzem w historii futbolu. Ostatnio jego klub grał z Bayernem Monachium i wygrał 3:0.
Autograf zdobyłam listownie. Wysyłałam list oraz zdjęcie. Na autograf czekałam około 1 miesiąca. Jest to jeden z najcenniejszych w mojej kolekcji! Ten autograf posiada również dedykacje For Anna <3
Dziękuję wam za to że jesteście <3 I życzę wypchanych skrzynek :) 
Ania <3 


4 komentarze:

  1. Wow, co za autograf! Ja już dość długo poluje na jego adres, ale jakoś mi się jeszcze nie udało go zdobyć:( A ta dedykacja! Strasznie ci zazdroszczę ;D Zapraszam do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/10/18-luca-egloff.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko... wszystko bym oddała za taki autograf...
    Wielkie gratulację! :**
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję!
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    https://autografyjr.blogspot.com/2018/01/ryszard-rembiszewski.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń