środa, 9 sierpnia 2017

#2 Cristian Pasquato

Siemanko!
Jak wam mija dzień? Myślę, że dobrze :) Więc tak... Dzisiejsza notka będzie o piłkarzu z klubu Legia Warszawa - Cristanie Pasquato. Ma on 28 lat i pochodzi z Padwy z Włoch. Urodził się 20 lipca (może ktoś z was się wtedy urodził). Występuje on na pozycji napastnika. Wcześniej występował w Juventusie. Gra z numer 8. Ma 173 cm wzrostu. 26.07.2017 roku zadebiutował w barwach Legii i przegrał pierwszy mecz w tym klubie 3:1 z klubem FK Astana, a 29.07.2017 roku wygrał pierwszy mecz w warszawskim klubie 2:0 z Sandecią Nowy Sącz. Jego autograf zdobyłam osobiście 5.08.2017 roku gdy byłam w hotelu i zbierałam podpisy piłkarzy z Legii. Pasquato jest bardzo miłą osobą, i umie mówić po polsku "proszę" i "dziękuje". Na jednym z autografów dopisał mi dedykację i CIAO. Bardzo mi się to spodobało. Podpisał mi 2 zdjęcia w tym jedno z dedykacją oraz mam z nim zdjęcie. Jedna zdjęcie idzie na wymianę lub sprzedaż. Jeśli byłby ktoś zainteresowany to proszę pisać na maila: annatancer1305@o2.pl
Dziękuje bardzo za uwagę i życzę dużo szczęścia w zbieraniu autografów.
Ania


6 komentarzy:

  1. gratki :-)

    zapraszam :

    autografy-ani.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcie i podpisy! Gratulację :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze :) Przy okazji: dodałem Twojego bloga do polecanych na swojej stronie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/08/katarzyna-aniewska.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci :*
    Super zdjęcia i posty :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń