niedziela, 3 września 2017

#4 Karol Bielecki

Hejka!

Niestety już koniec wakacji! Szybko zleciało :( Ale trzeba wrócić do szkoły. Ja teraz oglądam finał Mistrzostw Świata w Siatkówce Rosja - Niemcy. Jestem za Niemcami ale nie jestem pewna czy dadzą radę. Wcześniej był mecz o 3 miejsce i byłam za Belgami ale niestety wygrali Serbowie. Mam nadzieję także, że Polacy wygrają z Finami w Eurobaskecie. Teraz mają dogrywkę i wygrywają 69:68. Jutro jest mecz Polska - Kazachstan w Piłce Nożnej i mam nadzieję, że Polacy dadzą radę wygrać. Z Danią niestety przegraliśmy aż 4:0
Ale mój autograf, który wam teraz zaprezentuję nie jest związany ani z siatkówką, ani z koszykówką, ani z piłką nożną. Zaprezentuję wam autograf Karola Bieleckgo - znakomitego piłkarza ręcznego. Gra on na pozycji lewego rozgrywającego, ma 202 centymetry wzrostu, waży 106 kilogramów. Karol urodził się 23.01.1982 roku. Jego pseudonim to Kola. Ma żonę Aleksandrę Bielecką oraz córeczkę Hannę Bielecką. Podczas towarzyskiego meczu z Chorwacją w 2010 roku Karol został przypadkowo trafiony kciukiem w oko i doznał on urazu gałki ocznej. Później niestety nie dało się już uratować tego oka.



Autograf zdobyłam listownie. Jest to jego karta z sezonu 2014/2015 z jego klubu Vive Tauron Kielce.Na przodzie karty  jest jego zdjęcie i autograf oraz dedykacja "Dla Ani". Z tyłu karty są informacje o nim. Z tego autografu bardzo się cieszę i jest on dla mnie bardzo cenny.
Na koniec chciałabym wam życzyć udanego rozpoczęcia szkoły (jeśli oczywiście do niej jeszcze chodzicie) i dużoooo listów w tym tygodniu.

Ania :)




4 komentarze:

  1. Serdeczne Gratulacje:D
    https://autografysisi.blogspot.nl/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :D
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/09/dawid-kwiatkowski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnego autografu!

    Miłosz z https://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń