wtorek, 19 września 2017

#6 Grzegorz Łomacz

Hejka!
Przychodzę do was z kolejną notką. Długo się zastanawiałam kogo dziś wam pokazać. Zdecydowałam, że będzie to Grzegorz Łomacz. Jest to siatkarz, który gra na pozycji rozgrywającego. Jego pseudonim to Gregor. Urodził się w Ostrołęce 1 października (może ktoś z was też ma wtedy urodziny?) 1987 roku czyli za dokładnie 11 dni będzie miał 30 lat :) Gra w PGE Skra Bełchatów (mój ulubiony klub <3) Waży 81 kilogramów i ma 187 cm wzrostu czyli mało jak na siatkarza. Ale jest świetnym siatkarzem. Gra bardzo dobrze i to co się najbardziej ceni u wszystkich sportowców to to, że nigdy się nie poddaje. W karierze rozegrał 112 meczy. Jeszcze z takich ciekawszych informacji to ma on brata Jakuba Łomacza, który jest od niego o 5 lat starszy a ciekawe jest to, że on i Grzesiek mają tyle samo centymetrów wzrostu i prawie taką samą wagę. (Kuba waży 80 kg.)
Jego autograf zdobyłam przez wymianę. Jest bardzo cenny dla mnie i bardzo się cieszę, że go mam.
Więc na dziś to chyba tyle :) Dziękuję, że byliście ze mną. Życzę wam wypchanych skrzynek :) Dużooo autografów :)
Papaa
Ania <3
Jeszcze tak na marginesie :) Baardzo cieszę się, że Słowenia wygrała w Eurobskecie :) 1 raz <3
Papa kochani :)

2 komentarze: